JOM KAMI KONGSIKAN "DEAL" TERHEBAT MASA KINI

DENGAN RM1,000, ANDA BOLEH MILIKI RUMAH TERES
1 TINGKAT
ATAU
SEMI-D
2 TINGKAT!

Gandakan Portfolio anda dengan memiliki hartanah ini pada harga yang sungguh berpatutan!


YA, BETUL… HARGA PALING BERPATUTAN!

Harga bermula dari *RM243,000 Sahaja untuk Rumah Teres 1 tingkat & *RM388,800 Sahaja untuk Semi-D 2 tingkat!!

*tertakluk kepada terma dan syarat

Lokasi yang STRATEGIK

Jalan kaki je untuk ke 7-Eleven, Homestay yang tidak terhad dan BANYAK LAGI kedai dan restoran berhampiran

Hanya 2 minit dari USAS (Universiti Sultan Azlan Shah)

 Hanya 5 minit dari Sekolah Raja Perempuan Kalsom

Hanya 5 minit dari Istana Bukit Chandan

Hanya 5 minit dari Masjid Ubudiah

Hanya 7 minit dari Bandar Diraja Kuala Kangsar

HI, APA KHABAR? Biar kami bantu anda

Hi, Apa Khabar?

Kami SEDIA BERKHIDMAT untuk ANDA!

Ejen-ejen kami berpengalaman luas dalam bidang hartanah dan telah membantu beratus-ratus pembeli dan penjual hartanah di Malaysia. 

Kini, kami ingin membantu anda pula untuk memiliki hartanah idaman anda!

Sesiapa pon PATUT memiliki unit kediaman ini kerana ianya sangat BERBALOI dan TERBAIK!  

JOM KITA TENGOK APA YANG PROJEK INI TAWARKAN

KAWASAN YANG SEDANG PESAT MEMBANGUN

KUALA KANGSAR YANG PESAT MEMBANGUN

Seperti yang kita semua sedia maklum, kawasan sekitar KUALA KANGSAR kini sedang pesat membangun. Banyak projek-projek perumahan dan komersil sedang dan telah dibangunkan di kawasan ini.

JARINGAN LEBUHRAYA

Dengan adanya jaringan lebuhraya dan kemudahan akses termasuklah keretapi, perjalanan ke kawasan ini sangat pantas dan mudah. Anda boleh naik kereta api dan bas saje untuk ke pusat bandar KL atau ke KLIA tanpa perlu memandu kereta dan mencari/membayar parking.

KEMUDAHAN AWAM

Tambahan pula, dengan kemudahan infrastruktur yang lengkap termasuklah lot kedai, pejabat, restoran, homestay, pasaraya dan lain-lain fasiliti yang terletak dalam lingkungan 1km radius daripada tapak projek ini, anda tak perlu nak berjalan jauh dan hanya perlu berjalan kaki saje untuk membeli belah, makan dan bersosial dengan rakan taulan serta sahabat handai.  

7 sebab kenapa anda WAJIB memiliki unit ini

1.Modal yang RENDAH: Dengan modal permulaan serendah RM1,000 sahaja, anda MAMPU memiliki 1 Unit hartanah SEMI-D yang  besar;

2. Harga yang BERBALOI: Harga bermula dari  RM243,000 untuk SATU UNIT Hartanah;

3. Unit BESAR: Anda boleh pilih untuk TINGGAL di 1 bilik/tingkat dan SEWAKAN 1 bilik/tingkat lagi. Tak perlu nak susah-susah berjalan jauh untuk MONITOR penyewa anda sebab unit yang disewakan tu hanya ATAS/BAWAH dengan unit yang anda diami. Kalau Penyewa anda tak bayar sewa atau “membuat onar” di unit nya, anda dengan mudah boleh “sound” dia pada bila-bila masa;

4. Akses yang MUDAH: Memang senang anda nak bergerak ke mana-mana sahaja sebab jaringan lebuhraya yang lengkap dan tersusun ada di sekitar projek ini;

5. Fasiliti yang LENGKAP: Hartanah ini dilengkapi dengan kemudahan yang lengkap untuk anda dan keluarga. Anda boleh beriadah bersama keluarga, teman-teman dan saudara mara anda di kawasan sekitar unit yang anda tinggal;

6. Banyak KEMUDAHAN dan INFRASTRUKTUR: Kalau anda malas nak drive dan lebih suka berjalan kaki untuk ke kedai, ke restoran atau ke pasaraya, anda tak perlu risau sebab semuanya berada di sekeliling projek ini. Ada Mcdonalds dan macam-macam lagi. 

7. Akhir sekali, anda juga boleh dapat PERCUMA advise dari Safrich Properties sendiri berkenaan urusan jual-beli, urusan loan dan urusan pindahmilik. Semuanya akan kami uruskan SECARA PERCUMA DAN PANTAS!  

BEST KE BEST???

So, kenapa bayar lebih kalau anda boleh JIMAT??

Bertindak SEKARANG sebelum terlambat!!

Takut anda akan berputih mata kalau semua ni dah kena REMBAT!!

HUBUNGI SAFRICH PROPERTIES SEKARANG!!

TAPI..
ANDA KENA CEPAT..

SEBAB HANYA TINGGAL BEBERAPA UNIT SAJE UNTUK DITEMPAH!

KALAU LAMBAT NANTI MELEPASLAH...

Share on facebook
Facebook